Three is a magic number.

Igår var det tre år sen jag startade den här bloggen. Det är ju iaf lite kul.
Idag är det ett år sen jag slutade röka. Ett helt år. Grattis till mig att jag inte sett ut som ett rökande pucko på ett år.
Jag har bara sett ut som ett vanligt pucko.

Jag är hemma idag IGEN. Illamåendet är ingen lek asså. Men imorrn måste jag jobba, annars kommer jag ramla ner i en hög av tristess. Det är ingen direkt rolig hög det.

Läste ut en bok idag som jag enbart läste ut för att jag var tvungen att veta att det slutade bra. Den var så hemsk så att jag grinade och mådde dåligt hela tiden som jag läste den. Incest och pedofili och hela konkarongen. Fy fan.
Mamma, pappa, barn heter den och rekommenderas inte alls. Är man gravid och har barn sen innan kan den vara det värsta ångesttipset ever. Speciellt om man har en treåring. Brrrr.



Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Hellis

Ett himla stort Grattis på 1-årsdagen!

Du är bara så bra!!!

2010-09-29 @ 21:57:41
Postat av: Fröken M

Wow grattis! nästa helg är det min tur =) Bra gjort av oss! Har den där boken hemma, även den som kommer efter.. måste kanske hem o grina jag med. Men jag är ju ett pucko så.

2010-09-30 @ 10:58:50
Postat av: jag

Hellis, jag har INTE glömt dig, jag ska ringa dig!!! PUSS

Fröken M; Tänkte på dig när jag läste den faktiskt..absoluuuut nåt för dig.

2010-09-30 @ 14:47:22
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0