Ungay

Jag e så tråkig så att jag inte ens vill skriva eftersom ni kommer somna när ni ser hur trist liv jag har just nu.
Men litegrann iaf då.

Igår var det vab med förkyld liten prinsessa. Då åkte vi in till mamma som tog hand om oss ordentligt.
Godaste maten på Nytorget på kvällen...Jag njöt en bra stund.

Sov kvar i stan så att sambon fick vara ensam och sova ut efter en riktig hellweek på jobbet. Det va han värd.

Idag blev det lite aktiviteter och nu är jag i soffan med datorn. Sambon lagar mat och jag klagar. På vadå undrar ni? PÅ allt, vadårå?

Äter tabletter mot illamåendet men ibland räcker de inte till ändå... Nu är jag hungrig men utan att va sugen. Astrist.
Jag e nästan a bit depressed nu för tiden. Orkar ingenting. Ser ut som skit. Mår skit. Kan aldrig hitta på nåt eftersom jag inte vet hur jag kommer att må, dvs om jag kommer att ha kväljningar hela tiden, om jag kommer att huvudvärken från helvetet eller om jag helt enkelt bara kommer att va nere och sur.
Jag fiskar inte efter pepping, jag vill bara skriva av mig att det just nu är skit. Man får det i sin egen blogg.

Tänker positivt hela jäkla dagarna. Svårt nu ändå faktiskt.

Men jag tycker om alla mina fina vänner, för de är så söta. Fina sms, erbjudanden om all möjlig hjälp och framför allt så hör de av sig med en massa kramar även fast jag e typ oglad.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

I love you fucking jävla punkt .

2010-09-25 @ 22:06:51
Postat av: Carina S

Fy f-n för att må illa!! Men du ser inte ut som "skit", du är jättefin som vanligt, lite rundare o väldigt fin. :) Hoppas du mår bättre snart pluttan. Pok!

2010-09-28 @ 21:40:11
Postat av: jag

Madho; Fucking jäkla punkt liksom. Haha. Dito.



Carina; Du e ju så söt du... :-)

2010-09-29 @ 14:20:29
URL: http://ww.forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0