Kloka tänder och faderskap.

Kaffe och jordnötter, en trevlig kombo. Sitter och gungar lilla C så han inte vaknar. Va precis på familjerättsbyrån för att skriva på faderskapet... Han e fast nu, han jag bor med. Vi skickade in papprena först men då fick vi tillbaka dem eftersom datumet jag skrev på var innan sambons. Herregud asså. Men folk har väl bråkat om det förut. Tandläkaren fick mitt eminenta besök idag oxå. Jag har tydligen Sveriges renaste tänder MEN två visdomständer som trycker ihop hela skiten så att två hål ändå hittat in i käften. Ska dra ut visisarna inom kort. Fokuserar på det lite rå. Snart hämta lillfisen... Satan va arg hon blir när man kommer. Vi e typ rädda.

Kommentarer
Postat av: Therese

Mäh..Jag har inte ens fått mina visdomständer..och vis det är jag ändå :-)

Tjing!

2011-04-14 @ 17:20:46
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Jag

Lyllo dig!

2011-04-15 @ 04:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0