Affirmera mera.

Ja just det, jag e ju jäkligt ohaj på att baka. Bestämde mig dock för att göra bountybollar (kokos, florsocker, smör, grädde, rulla och doppa i choklad).
Det visade sig att tjejerna hade bakat slut på kokosen i huset. All kokos.
Jag blev sur och tog riven mandelmassa istället.
Nu ligger de och blir hårda i kylen.
Funkar det ens?
Ja ja, vi får se. Man ska ha med eget fika på lussetåget imorrn.
Blir väl Coops lussebullar annars.
Bergis.

Mitt nya mantra är följande;
Julen är barnens högtid. Barnen ska ha det toppen. Jag är deras vägvisare.

Jag vet nämligen att affirmationer funkar.
Jävligt hårt funkar de oxå.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Wow! Blev dom goda? Kollade recept på det här om dagen. Skit sugen på julgodis men tar mig inte tid.

Förresten, jag läser din blogg i allafall. För du är bäst. Hej

2011-12-12 @ 22:20:45
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Fia

Ha ett jättetrevligt luciafirande och hälsa mamma. Kram.

2011-12-13 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0