De tre L:en.

Ikea idag.
Lampor. Lunch. Lek.

Pappan monterade upp allting och åkte till jobbet.

Det är svårt att få Fredagsfeeling när man e själv med barnen. Alltså, det blir ju fredagsmys, men det där glas vinet och genomgång av veckan, det saknar jag.
Äh, vi tar det imorrn ist.
Blir ju genomgång med fröken M sen iaf. Telefonkonferens.

Nu ser det ut som ett plockepinn här hemma. Inget, och då menar jag inget alls, ligger där det ska. Har suttit och försökt ladda i en kvart nu.
Kanske kommer energin tillbaka.

Jag har en röd duk. En urtvättad en, men dock en julduk. Stort.
Har alltså officiellt blivit gammal nu då.
Men jag fick visa leg när jag köpte cigaretter idag. Yeay.
Ja, jag köpte dem ju inte till mig själv. Nej nej, jag skulle aldrig. Jag e ju perfekta mamman, hallå.

Fan vad det ser ut här ser jag nu när jag kollar bilden.

Ja, det e lite mysigt med stök. Julstök.

Jäääävlaaaar, va gammal jag e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0