Fix o trix o lax

-Mamma, jag saknar till imorrn!
Det har hon sagt hela dan och sen hoppar hon upp och ner.
Luciafirande. Första för oss på förskolan. Tomteflicka ska hon vara. Sötast av alla förstås.

Charlie härjar.
Han är en riktig kille. Sin pappas son med energi till tusen. Aldrig still.
Idag blev det blodvite på kinden och jag såg framför mig alla kommande skador med ont i hjärtat.
Kan jag uppfostra en bokmal? En schackspelande debattör?
Inte det.
Då får det bli sport. Hans pappa får fan fixa det alltså.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jädra fina ungar de där!

2011-12-12 @ 20:54:05
Postat av: Svägerskan

Ååh! Dom där är ju knappt nå fina alls. Gullbullar!

2011-12-12 @ 22:22:33
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0