Måsten

Sitter och planerar julen. Tur att det inte är nån stress.
Nyss skulle vi ha det så lugnt och nu så är det typ panikkänsla. Men iaf.

På julbordet tycker jag att det som man absolut måste ha är:

Skinka
Sill(senap, inlagd och nån crème fraichig)
Potatis
Lax(gravad räcker för mig iaf)
Rödbetssallad
Köttbullar
Janssons

Det är inte mer JAG vill ha.
Men nu har det tydligen chaussats upp någe sjukt.
Vi ska vara hos oss och detta är vad som kommer att finnas.

Jag är glad och julen är underbar.
Jag är glad och julen är underbar.
Jag är glad och julen är underbar.
Jag är glad och julen är underbar.
Jag är glad och julen är underbar.


Kommentarer
Postat av: Din obotligt optimistiska svägerska!

Skrev du detta före eller efter att du fått ditt morgonkaffe? Och du, allt det där finns att köpa färdigt. Känn lugnet och God Jul!

2011-12-15 @ 00:04:53
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Jag

Thanks for trying men julen är nog det enda jag inte klarar av att vända. Hoppas mina barn gillar den ändå.

Skit.

2011-12-15 @ 07:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0