När julen kommer ska varenda unge vara gla.

Nä, det blev ingen glögg för mig hos fröken M. Basicly så sket det sig.
Jag gör ju inte så mkt nu för tiden så jag hade sett sjukt mkt fram emot det.
Ville göra som Molly och sätta mig ner å gråta men nu e man ju morsa så utbrotten är limiterade.

En bättre dag imorrn hoppas jag.

Tänker skicka in en text till några månadsmagasin.
Har tänkt göra det länge och även skrivit ett gäng, men inte vågat.
Inte vågat liksom?! Lägg ner jävla mupp.
Klart jag ska. Det värsta som kan hända är att man inte hör ett skit från dem.
Ungefär som nu då alltså. De hör ju inte av sig alls.

Johan jobbar idag fast han mådde skit. Inte bra alls, men sen när lyssnar han på mig?

Nu ska jag sudda bort den här jäkla tantmunnen jag gått å snörpt på hela dan.
Synd att man inte e en äkta raggaman. Då hade jag dragit en puka nu å sovit som en dyngrak raggare på en kryssning.

Just det, kolla på den här julkalendern. Mollys systers som hon får öppna när hon är hos oss. Någon har pillat upp plasten, tagit en bit och lagt tillbaka resten.
Molly svar var att hon tagit biten men sen slängt den för den var dålig.

Visst, visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0