Over all.

Skridskor imorse. Det går framåt. Hon tycker det är kul och det är ju meningen.
Träffade fina C där oxå, en fd kollega. Blir glad av henne! Hennes man är dessutom eyecandy. Lyllobyllo.

Älgmiddag hos Svärisarna oxå. Miiicket trevligt. Ville sitta länge, dricka vin och babbla, men sambon blev sämre och sämre.
Nu e han nerbäddad, het som fan. Vanligstvis är det ju jag som e hetast på lördagkvällarna. Men ok, ikväll fick han sin tid i rampljuset.
Stackars.
Bergis smittar han mig lagom till helgen.

Över och ut my darlings.


Kommentarer
Postat av: Carina S

Haha du får mig att skratta så ofta, tack för det fina du! <3 Puss!

2011-12-03 @ 23:06:14
Postat av: Jag

Det e ju The mening! Puss

2011-12-05 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0