76.7

Jag vet när den här lillplutten kommer ut. Till och med vilken tid op startar. Ocharmigt kan man tycka, men det tycker inte jag. Det väger upp min första förlossning på nåt vis. Där blev ju inget som det borde. Nu sitter jag här med min mage som rör sig åt alla håll och tänker att snart är den här lilla människan utanför min kropp. Då har jag inte samma koll på honom längre. Då ska man uppfostra sina små till att bli självständiga individer. Fast jag helst vill att de ska vara nära mig jämt och alltid. Nu ska jag fortsätta guida sambon igenom korv stroganoffen. Ja, det behövs. My god. Själv ligger jag på divanen och latar mig. Har jag gjort hela dan faktiskt. Blodprov på vc på morgonen och sen åt vi frukost nr 2 på, håll i er nu, McDonalds! Helt galet men gott faktiskt. Jo, det e sant. Sen kom vi hem och jag sov två timmar. Sen mat igen... Ha ha, och nu från soffan till matbordet igen. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilket datum blir det? Eller är det hemligt? :)



Missa inte familjen annorlunda nu om en stund! Puss

2011-02-28 @ 19:10:44
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Jag

Det märker du! ;-)

Kollade familjen annorlunda och tänkte på er såklart. Brukar se fam från Märsta ibland. Jag lämnar ett barn på dagis och är svettig. Hon lämnar fem.

2011-02-28 @ 21:15:55
Postat av: Mathilda

Ha ha ! Jag älskar knegarfarsan i fam. märsta. Så härligt sliten o lugn.



Men aha så jag får inte veta när det är dags. Då får jag hålla ögonen öppna o önska dig all lycka sålänge!

2011-03-02 @ 09:43:00
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Fia

Du har glömt att föda på bloggen Anna, det är bara på facebook som Charlie äntligen har kommit till världen.

2011-03-05 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0