Faster.

Jag har blivit faster!! Till en sååå fin pojke... Fy fan, jag ba grinar asså. Stort och häftigt och underbart och härligt... Idag har jag skrattat. Mest åt andra som är fula och pinsamma. Sånt är ju förbannat kul asså. Jag är väldigt glad att jag har fröken M. Hon tycker oftast som jag och dricker mkt vin. Bra jäkla egenskaper där! Nu ska jag äta hårdmackor med ost. Hur gott?! Bm sa att jag såg tunn ut i fejset och har inte gått upp nåt sen sist jag va där. Mkt konstigt. Men det beror nog på att jag inte är sugen på socker alls. Hej då rå.

Kommentarer
Postat av: Fia

jag är besökare 999 och jag kan vinna en mercedes och det är tydligen inte ett skämt... ööööh...

2011-02-21 @ 14:08:28
URL: http://lättlurad.se
Postat av: Jag

Ja står det så, så måste det ju va sant.

2011-02-22 @ 09:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0