Komplimangkaffe.

Idag är jag inte hungrig. Galet som attans. Men det kanske är bra på nåt sätt. Igår var jag i Gränby centrum och väntade på sambon som hade snabbjobb. Fick äta frukost ute, dvs framdukad och riktigt god. Det gillar jag. Skulle precis börja läsa min bok i den sköna soffan med kaffet i handen, när en tjej satte sig bredvid mig. Hon sa att hon va tvungen att säga till mig att hon aldrig hade sett nån så vacker höggravid tjej förut. Fatta va snällt! Jag visste inte vad jag skulle säga så jag sa tack lite blygt (!). Sen va det ju kört. Vi satt länge och pratade om förlossningar och barn... Hon hade haft det ungefär ganska precis som jag vid sin förlossning. Dessutom skrev hon för nån läkartidning och hade sett en massa forskning kring det. Myyycket intressant. Kul med såna människor tycker jag. Som säger snälla saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0