Puss blir piss.

På natten om jag vaknar så kommer jag på en massa saker som jag ska skriva om. Men jag borde skriva upp dem på en lapp eftersom jag aldrig kommer ihåg det när jag vaknar.

Idag va fröken M här igen och tog hand om mig. Ja, hon säger tydligen det på jobbet, att hon tar hand om mig på luncherna. Som nån slags vårdare. Bra ju.
Lagade laxgryta gjorde jag.
Märker ni hur lite jag har att göra om dagarna? Jag orkar inget ju. Jag lämnar på dagis och efter det så e jag helt slut och måste sitta still så att sammandragningarna ska sluta. Sen går jag här och fixar och grejar och gör lunch och mat och städar och rensar och pratar i telefon...
Men snart, very snart, kommer han ut. Super-Charlie.

Vi handlade på Coopen idag. Jag hade med mig medlemskort, rabattkuponger, erbjudanden och såna bra saker. Då skäms sambon. Ha ha. Jag va ju tvungen att säga till hon i kassan att han som packar har iiiingenting med kupongerna att göra. Inget alls. Då skäms han ännu mer.
Det är kul. Idag sparade vi cirkus 200 bagare på dem grejerna, så han kan ju skämmas bäst han vill.
Sen att dem pengarna vägdes upp av kakor och annat onyttigt jag tvunget skulle ha, det hör inte hit egentligen.

Nu ska jag göra middag. Nä, jag ljuger, för jag värmer bara lurren till middag.
Igår köpte vi mat på grillen. Fy va äckligt det är asså. Innan man ser maten och bara tänker på den så känns det okej att slippa laga mat bara..men sen när lukten är innanför dörrarna, då vet man varför man inte äter där så ofta.
Thaimat e okej att köpa med hem, inget annat.
Om ingen öppnar typ ett fräscht italienskt place som man kan köpa med mat ifrån. Då e det oxå okej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0