Show me the money!

Här sitter jag i soffan med en sko på mig. Den förbannade dragkedjan gick av så nu går det inte att dra ner den vilket gör att det inte går att ta av den. Jag är ju inte direkt smidig heller, men snaaart ska jag upp på en stol, plocka ner verktygslådan och demolera sönder den här jävla skon. Dessutom blev mitt lilla hjärta ledsen idag när jag lämnade på dagis. Det ääär det värsta jag vet. Hon ville inte gå hem men hon ville att jag skulle stanna på dagis... Imorse var det första hon sa när hon vaknade; "kunde inte pappa stanna hemma en liten stund så att jag kunde krama honom". Hur fint? Nog en fas av nåt i stil med detkommerettsyskonochvadhändermedmigdå. Numera somnar hon hos oss och sover där hela natten. Det funkar, helt sjukt. Jag sover som en prinsessa!? Inte bra inför kommande syskonet, men hey, om alla mår bra av det så tänker jag inte påtvinga nåt annat.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-02-22 @ 09:51:16
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0