T minus

Det är ganska få förunnat att ha en bra chef. Jag har en bra chef. En som ringer bara för att kolla läget och inte med nån jobbfråga. Bara för att höra att man mår bra. Stort ju. Vissa har ju big asholes som chefer. Arselhål helt utan känsla för nåt alls. Tokigt. Idag va fröken M här igen. Stackarn, jag har tvingat henne att komma på lunch varje dag den här veckan. Jag har så tråkigt! Kroppen skriker numera efter kolhydrater... På riktigt! Igår köpte sambon kalaspuffar liksom. Det har jag inte köpt sen jag... Ja, sen jag va liten tror jag. Nu dricker jag kaffe och vill ha en snus till. Snart kommer de andra två hem och då ska jag laga laxstroganoff. Det är en vanlig rätt här hemma. Gott, enkelt och nyttigt. Efterrätt? Partypuffs såklart.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaha då tänker då kanske på min och M:s chef eller? ;-)

2011-02-24 @ 21:55:33
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0