Boosting it.

Fan, jag äter så bra just nu. Har nog aldrig mått bättre faktiskt. Hyn e sjukt bra. Magen funkar. Kanon helt enkelt. Vitt mjöl och socker är inte bra. Det är skit för kroppen. Uppenbarligen. Jag fuskar ibland, med fullkorn- eller rågbröd tex. Vill jag festa till det lite med mitt te så har jag råsocker i. Inte raffinerat och med vitaminer och mineraler kvar. Vet inte hur det blir att baka med det men jag ska ju inte ens prova så det spelar ingen roll. Ville bara skriva hur bra det här är och hur duktig jag är. För det är jag. Bara det att inte äta godis e ju stort. Sen i mitten på mars. Nog om hur jädra bra jag är. Mina fina sover än... Skönt för dem. Och mig som får sitta här och mysfrulla för mig själv. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Therese

Fan vad du kan! Jag håller först och fråmst att bli av med mitt godissug...får se om jag kör bort med allt det vita? Men jag är ju en fika tjej och jag vet inte om jag vill "offra" det...Kanske att man kan tumma lite på det och liksom som köra en gång i veckan? Eller vad säger du? :-)



Skönt att höra att du mår så mycket bättre av det!

Jag har pratat färdigt nu :-)

Kram!

2011-06-19 @ 07:50:21
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Jag

Asså mår man bra med sin kosthållning så finns väl ingen direkt anledning att ändra? En gång i veckan vore nice men då får jag grymt sug och en jobbig hunger... Har fuskat ett par gånger och då börjar man om igen typ. Tjing

2011-06-19 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0