Förmodligen måste jag börja jobba igen.

Jag har en del att oroa mig för. Då sover jag om möjligt ännu sämre än vad jag brukar. Vilket leder till att jag är ett as. Noll tålamod och jävligt vresig. Det är ju så attraktivt tänkte jag. Nu har jag försökt sova sen 5,30, då charlie åt. Att han börjat sova ca 8 timmar utan att vakna, det känns ju inge bittert alls när man ÄNDÅ inte sover. Igår gick jag och la mig tio för att få sova mycket. Vad händer då? Grannfittorna har fest. Jag satt i sängen och bara grät. Jag e helt slut.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men :-(

Förstår dig verkligen i att kännas sig sådär aptrött:-(

Kramar<3

2011-06-30 @ 14:33:35
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Jag

Nu känns det dock bättre. Tack ändåååååå

2011-06-30 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0