Kissgubbe liksom?

Nu var det morgon igen. Kaffe och snus. Natten va skitjobbig. Väckt typ en gång i timmen. Men så är det alltid när jag ska iväg dan efter, då skaa jag liksom inte få sova gott innan. Ska på sommarfest med jobbet ikväll. Det bästa är att det är jättenära hem. Hoppas det blir god mat och gott vin. Snart kommer min mamma hit och ska umgås och senare ta barnen när jag drar eftersom sambon kommer hem senare. Jag och Molly har bakat tårta till mormor för hon fyller år imorrn. Enligt Lillskruttans önskemål så är det chokladtårta med jordgubbar och rosa grädde. Ett ypperligt val tycker jag. Köpte även ett finvin och nagellack, för enligt lillskruttan så är det det som mormor gillar bäst. Om hon bara visste hur rätt hon har. Jag har inte duschat sen i förrigår(stavas detverköogrn så?). Hann inte igår. Blää. Men idag kanske jag hinner, kan ju va trevligt att inte lukta kissgubbe när man träffar kollegorna.

Kommentarer
Postat av: Svägers

Om det är till någon tröst så duschade inte jag heller igår. Körde en snabb turredurre igår. Idag hann jag som snabbast just för att jag nästan luktade kattpiss och gubbsvett. Ingen hårtvätt dock, känns sådär.

2011-05-26 @ 12:15:40
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0