God jävla jul.

Kära tomten,

I julklapp önskar jag mig en barnvakt.

En sån där som man kan ringa med kort varsel om hämtning på dagis.
En sån som när man frågar om barnvakt en fredagkväll så svarar han/hon att hon kommer hem till oss och sover över så att jag får sovmorgon.
En sån som frågar om han/hon får göra eget godis till lördagen åt barnen eftersom köpgodis inte är ok enligt oss.
En sån som vill låna barnen för att gå på bio en söndag.
En sån som verkligen gillar att vara barnvakt liksom.

Jag önskar mig inget annat faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Dad

Jag hoppas att jag någon gång i framtiden,kan vara den Du önskar i julklapp.

2011-11-11 @ 18:17:17
Postat av: Jag

Dig har jag redan! :-)

2011-11-11 @ 19:28:59
Postat av: Gudmorsan nr 2

Ibland önskar jag att jag fått barn efter andra så att jag fick träffa mina syskonbarn o gudbarn som man ska.. tänk hur kul man hade varit! Den som orkade göra allt allt som är så förbaskat kul o som man kommer ihåg! men då lämnar min sina egna hos ngn annan o då försvinner ju charmen på någe vis.. Önskar ju absolut inte att jag har mina barn, utan att ha haft tiden til både och. DET hade varit grymt!

2011-11-11 @ 22:56:38
Postat av: Jag

Hur grymt som helst... Man hade varit bästa bästa.

2011-11-12 @ 07:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0