What a feeling

Fredagen kom och fredagen pågår.
Har handlat och fixat lite innan pappan åkte för att jobba. Fredagar känns värst. Då e man ju liksom lite småglad (man ska inte överdriva) och sugen på hemmakväll.
Inte samma sak när han inte e hemma.
Men vi ska göra pizza och äta glass med blåbär.
Visste ni förresten att det typ aldrig är riktig vanilj i nån vaniljglass? Bara konstig arom. Det blir  på det.

Molly har haft en dålig dag idag. Lätt till tårar och allmänt känslig. Hade hon sovit dåligt eller varit tonåring så hade jag förstått.
Men nu sitter vi och kramas.

Jag har en kramregel.
När jag kramar mina barn så kramar jag alltid lite för länge. Alltid tills de själva inte vill kramas mer.

Imorrn ska jag få träffa kompisar från fööörr. Vi gick gymnasiet ihop och har nu inte setts alla fyra på tre år. Det blir kul.

Charlie har idag lekt med en rosa handväska hela dan. Asså jag tycker det är kul.


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra strl på handväskan ju!

Bra kramregel.Den ska jag också börja köra.

2011-11-18 @ 22:48:44
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Mathilda

Du har för fina ungar!!

2011-11-19 @ 14:19:14
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0