2day

Å dääär kröp jag upp i soffan med kvälls-teet. Ingefära och lime. Förkylning, stay away.
Idag var jag hos Feeah och fikade i tre timmar. Kändes som en kvart. Mycket trevligt. Synd bara att jag var den som introducerade Bebban i burkmatens värld. Stolt liksom. Men hon åt iaf.
Sen gick jag och Molly långpromme i solen och pratade. Hon är bara bäst min lilla tjej.
Imorrn är det minnesstund för min farfar. Kände honom tyvärr inte. Kommer ihåg honom men inte kände.
Men utan honom hade inte jag funnits och än mindre mina mest älskade.
Värt att minnas.

Slår ett slag för min fina svägerska oxå. Wunderbar. Hon har gett mig fina grejer hon. Visar imorrn.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0