En fin dag.

Igår var det minnesstund och det var mycket fint. Solig höstdag liksom, vad slår det?
Pappa I var där och alla mina syskon på hans sida. De är så fina. Jag känner tillhörighet med dem och det är härligt för en split personality.
Det gräts och skrattades. Molly och Charlie var duktiga.
We like.

Nu ligger vi i soffan allihop och har mysmorgon. Pappan var hemma igår kväll, det va riktigt härligt kan jag säga.

Charlie (numera även kallad Ashton?) sov från 20,15 till 3,40 och sen till typ 7. Fattar ni att vi lyckats!? Helt sjukt.


På bilden är det en av mina systrar och lillskrutt framför farfars bild. Tycker det va fint på nåt vis.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fint :)

2011-10-17 @ 16:38:56
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0