Jaha.

Han somnade om igen. Molly kollar svt play. Kaffet e starkt.

Inatt såg det ut så här;

22,30 jag lägger mig
23,00 jag nattar om Charlie igen
23,50 jag somnar till slut
01,49 Charlie ledsen, nattar om
02,30 jag somnar till slut
04,16 vaknar av att det skvalar bredvid mig. Molly kissat i sängen. Av och på med lakan.
Somnar om, minns inte när
6,30 Charlie får mat
6,45 går upp
6,50 Molly vaknar

En ganska bra natt ändå ska ni veta.Och ja, jag kollar klockan varje gång jag vaknar.
Börjar känna att nätterna skrämmer lite. Nån ide att lägga sig öh taget liksom?


Kommentarer
Postat av: Carina S

Men fy fan vilken natt! Jag lider med dig, bara så du vet. Albin sov också så där när han var liten, jag var ett vrak! Men, det går över. Du måste försöka sova på dagarna när Molly är på dagis o Charlie sover. Skickar över lite energi här. Pok fina fina du!

2011-10-03 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0