Tänk om!

Ponera att jag skulle ta allt med barnen.
Ponera att jag inte skulle sovit på ett bra jävla tag.
Tänk oxå om sambon fått sova tre nätter i rad med sammanhängande sömn.
Om jag då ber om en timmes sovmorgon, en timmes, borde inte det va på sin plats att då snällt gå upp och vara pappa i en timme?
Asså jag tycker det.
Heltidsjobb kontra heltidsjobb liksom.
Barnen och deras uppfostran är väl minst lika viktig att den blir väl genomförd som ett jobb?
Varför ska bara pappan vara pigg, känna sig skärpt och ha ett vuxenliv?

Ja, detta är ju självklart rent hypotetiskt. Jag och Johan är ju happy family, vi agerar perfekt i alla tänkbara situationer.


Kommentarer
Postat av: Fia

.

2011-10-12 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0