En eloge.

Jag har ju en ny kund på jobbet. En stor en. Det är full fokus och det tar ju en del energi.
Ger en del oxå ska jag säga.

Idag har allt gått väldans fort. Nu sitter jag i soffan som en avdankad gammal säck.

Jag har hämtat på dagis, promenerat hem, plockat vitsippor, dammsugit, tvättat i nya maskinen(en vecka utan tvättmaskin!!), strukit allt som jag kom åt, lagat mat, tagit hand om en trött Charlie, aktiverat en vårspeedad molly, varit i lekparken, rensat barnprylar i förrådet, diskat, skurat badrummet, tagit fram vårkläder i mindre storlekar(förrådet igen) och städat barnens rum. Allt det mellan 15 och 21.
Just det, jag jobbade innan det oxå.
Fan va bra jag är egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0