Faktiskt!

Vet ni, jag har sex syskon.

En bror som går under benämningen brorsan (supplies!) och vi har samma mamma. Jag har vuxit upp med honom i iaf hela hans liv.
Han har, tills jag fick egna barn, varit min akilleshäl. Betyder fortfarande massor förstås, men ni fattar, mitt hjärtas ömma punkt.

Sen har jag fem syskon som jag delar pappa med. De har jag tyvärr inte vuxit upp med, men det är ju lite svårt att få allt u know.
Två systrar (Yeay!) och tre bröder.
De är fantastiska individer allihop. Känner dem alldeles för lite bara.

Visst är det coolt? Sex stycken liksom. Mina barn har fyra morbröder och två mostrar.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du e go du.

2012-02-01 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0