Jag bloggar, alltså finns jag.

Jo, idag fick jag åka hem till lunch eftersom johan skulle vara viktig oxå.

På jobbet är det roligt. Mest med det sociala samspelet. Folk är roliga.
Prata om andra är alla bra på.
Tänk om alla visste vilken och hur mycket information jag sitter inne på.
Ha! Då skulle de inte veta vilken rumpa dem skulle sitta på.
Eller slicka på.

Fika med fröken M innan hon skulle jobba och senare med nejbören och dotter.
Lagom så.


Svägerskan tyckte att jag skulle promenera till dagis och hämta Molly idag. Alltså, lägg av å ge mig ågren.
Det snöade småspikar och vagnen e pissdålig i snön.
Ja, jag gick halva vägen eftersom jag är lite rädd för den där svägerskan och hennes humör.

Nu vill jag ha choklad igen. Vafan är det här?
Sockersug kanske.


Kommentarer
Postat av: Den där svägerskan

Jag förstår inte alls vad du menar..

2012-02-09 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0