Ish

Ställde klockan på sju imorse för att göra det enklare imorrn.
Fan va konstigt det kändes.
Molly sa: -Man får ju aldrig sova i det här huset.
Nä just det, för hon har ju bara fått sova hur länge hon vill i tre veckor.

Igår träffade jag nya människor.
Det ger mig energi! Trevligt, roligt och gott med köttmiddag. Oxfilen var god men trots det goda ryktet så var den restaurangen inte alls lika bra som fröken Ms.

Nu har jag precis bakat bröd.
Filmjölkslimpa. Lätt och asgott.
Receptet får ni googla själva.
Skulle ba skryta att jag är så förbannat duktig.
Ska göra köttbullar oxå.

Måste tjuvröka på ballen ikväll så att jag är dålig på nåt idag oxå.

Annars kanske nån blir avis eller känner sig hotad.
Det slutar ju aldrig bra liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0