Söndagsmys

Killarna sover och tjejerna äter frukost.
Jämlikhet mina vänner.

Jag älskar GI. Behöver jag ens förklara?
Pigg dagen igenom, bra mage, bättre djupsömn(!) snyggare hår, bättre hy... Det här skulle jag gjort för länge sen.

Kolla frullen liksom, hur gott?

Igår kväll skulle vi kolla skräckfilm. Det va inge kul. Jag som är tuffast i den här familjen (läs inte mörkrädd) ville inte titta klart. Blev rädd.
Kollade bakom duschdraperiet innan jag borstade tänderna.
Nörd.

Annars bakade jag bröd.
Johan lagade middag medans jag låg på soffan och läste.
Jorå, man e väl lat ibland.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får nog lite utförligare beskriva vad det är du äter och inte äter så en annan som är bajstrött kanske kan bli piggare? fast utan kaffe......berätta mera! pliss?

2012-01-22 @ 18:53:02
Postat av: Jag

Minimalt med socker, långsamma kolhydrater, mycket grönisar och fullproppat med antioxidanter!

Högst två koppar kaffe per dag. Inget svart te, bara grönt.

Utrensande örter och i minsta mån tillsatser.

2012-01-22 @ 21:11:12
Postat av: Svägish!

.. och en jäääkla massa blossande. Näääh, du skulle ju aldrig!

2012-01-22 @ 23:11:27
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Jag

Du behöver inte va avis inte, du får unna dig saker i livet, det är säääkert.

2012-01-23 @ 06:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0