Mar. 29, 2013

Ni vet när man vaknar och bara vet att man är utvilad?
Hände typ mig en gång i halvåret förut.
Nu allt oftare.

Jag har ju börjat leva lite mer NU.
Inte sen, inte då.
Inte planera, inte älta.
Bara känna just precis NU. Nåt annat behövs ju inte.
Klyscha? Kanske, men det e ju skitsamma if it works for me. Jag andas och njuter av det mesta.
Ser det positiva.
Oj, vi fick kräksjukan, jaha, vilken tur att mina barn är så friska att de kan få det.
Oj, vi har typ tre å femti kvar den här månaden, jaha, vilken tur att vi mår bra iaf då.
Ni fattar vart jag vill komma va?

Alice visar vägen hörrni.
http://mybravegirlalice.wordpress.com/

Jag tycker att alla ska leva lite mer nu. Vafan, sen vet man inte ens när det är. Njut för helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0