Djupandning.

Nerver av stål. Det har jag inte. 

Idag kom molly hem från mormor och morfar A med feber. Ont när hon kissar. 

På löwet får de fram att sänkan är på 40 och konstaterar att penicillinet hon slutade med i tisdags inte hjälp mot hennes njurbäckeninflammation. 
Lilla hjärtat. 

Hon har varit låg och trött sen i januari!
Idag fick vi en ny kur som hon ska äta till den 22 april. 
Herregud asså! I vårt välutvecklade land. Med ett ultraljud som faktiskt visade just njurbäckeninflammation, så kan de inte ge rätt medicin.

I mitt nästa liv utbildar jag mig till läkare. Eller yogainstruktör. 
Då kanske man kan lära sig att andas nån gång ibland. Det behövs ju som bekant. 

Imorgon är det måndag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0