Fokuserad.

Charlie krampade imorse igen. 
Panik. Ångest.
Han blev blå om läpparna.

Jag var rationell, gjorde som de sagt och gav honom medicin som vi blivit instruerade.

Johan vände på vägen till jobbet och var hemma före ambulansen vilket var tur eftersom Molly var hemma oxå. 
Hon är så sjukt duktig våran tjej! 

Ambulans in och alla tester tagna på nytt. Inget visar nåt ovanligt. 
Väntar fortfarande på EEG-svaren från i fredags eftersom de inte hade kommit än. 
På onsdag ska vi till neurologen kl 14 och då får vi svaren.

Vill typ stanna på sjukhuset tills på onsdag, men det fick vi inte.

Jag är ett sånt vrak nu så att det inte är sant. Ger aldrig upp min positivitet men idag är jag trasig. Skärrad och ärrad ända in i själen.
Utan johan hade jag inte klarat den här dagen. Eller de kommande heller. 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tänker på er <3

2014-04-11 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0