Jo

Vädret. 
Vädret är fantastiskt. 

Vi började med en veckohandling samtidigt som Molly fick vara med grannen och städa kaninburar. Hon var liksom jätteglad för det. Tokunge.

Efter det fick lilla E komma ut. 
Lilla E är grannens son som är två och ett halvt år. Han har brutit lårbenet och måste ligga i sträck i tre veckor.
Det betyder alltså att han ligger på rygg med båda benen rakt upp. I en säng. Tre veckor alltså. 
Idag var han ute för första gången på en vecka. Hela sängen togs ut. 
Lilla fina unge. Tapper och glad. 

I fredags kväll kom min allra äldsta vän med en present. Bara sådär! Fatta va fint. 

Igår kväll kom fröken M med familj på fyrhjuling genom solnedgången, med bibban under armen. Det e mys det. 

Nu är jag så trött så att jag vill lägga mig i fosterställning framför teven. 
Men då ser man ju inget. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0