Uppdejt

Igår var vi ute hela dagen. Skönt.
Jag brände näsan. Det kan jag iofs göra om jag så bara tittar på vädret och de säger att det ska bli soligt. 

Påskmiddag hos svärfar på kvällen, med alla galna fastrar. 
Vi åkte hem tidigt. Glömde Charlies medicin hemma och så här i upptrappningen av den är det viktigt med exakt 12 timmar emellan. 
Han är sååå duktig att ta den. Påminner tom oss om den ibland. 

I fredags var vi hos johans kusin och familj. Mysigt och ett riktigt skönt avbrott. Hinderbana i skogen varvat med klappning av får och lamm. 
 
Kvällarna är värst. Jag ogillar verkligen att ens skriva om att jag inte mår toppen, Men det måste ut. 
Kvällen då jag var själv med honom gick inte alls bra. 
Jag går som på glödande kol så fort de somnat. Till slut får jag svårt att andas och kan bara se Charlie när han krampar. Eller höra ljudet strax innan det börjar. Fy jävla fan. 

Jag vet, jag har en tid för samtal. Jag ska! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0