2014

2014, året då mina rynkor blev som djupast och första gråa hårstrået visade sig. 
I januari fick Molly sin första urinvägsinfektion, men det visste vi inte då.

I februari funderade jag och tog beslut.

Sen kom mars. Mars bjöd på det värsta jag varit med om. Charlies krampanfall.
Kan inte ens läsa mitt inlägg om det som hände då. 
Vi trodde att vi höll vår döda son i famnen. Så var det inte och vi inser vår ofantliga tur med livet och kommer närmare varandra än någonsin. 

April tillbringade vi i stort sett varannan dag på sjukhuset, antingen för tester med Charlie eller Molly. Jag var sjukskriven nästan hela april för att det blev för mycket med allt. Påbörjade kbt-terapi och hittade en helt ny mening med saker och ting. 

I maj var det fokus på mollys uvi. Röntgen och mer penicillin. Lilla skruttan. Ett ärr på njuren och en liiiten nedsättning.

Juni. Vi börjar i parterapi som leder till väldigt många bra beslut. 

Juli betyder semester och ännu bättre beslut som leder till action. En kall men härlig midsommar har vi oxå. 

I augusti flyttar vi till större och väldigt mycket bättre. Bra månad. 

September bjuder på ryggskott, magsjuka och hål i öronen för Molly. 

Oktober var månaden då jag la 7000 på naprapaten. Behövligt och bra. 
Vi fick hem våran katt och jag gillade den, sjukt konstigt. 

I november var vi på akuten med Johan och gjorde jobbig undersökning på molly. 

I december var jag sur för att det snart är jul och jag började träna. 

Ett år går fort. 
Har inga löften inför 2015, bara nya mål. Delmål och helårsmål. 

Puss på er! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0