disktrasa

Vaknade 6,50 och tyckte väl att det var okej ändå. 
Kollade Frost och åt frulle samtidigt.  Bra film, jag förstår barnens obsession.
På lördagar äter jag oftast två frukostar. En med Charlie och en med Molly. Bra ju. Vill inte frysa på vintern.
 
Efter det åkte vi till sigtuna för att hämta en byrå till Charlies rum. Så fin. Från 1929. Det står den första ägarens namn i. Originalbeslagen kvar. Mysigt. 

Efter det handlade jag och Charlie litegrann.

Hem och ut i förrådet för att ta fram stjärnor, stakar och sånt krafs som man måste ha nu. 
Pepparkaksbak och tända ljus, idyllen ni vet. Sån e jag, perfekt. 

Nu blir det snart kycklingwraps for dinner. 
När barnen somnat tänker jag äta godis som jag köpt. I smyg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0