Bra

Veckan gick fort hörrni. 

Har både blivit tolkad på teckenspråk och åkt tvärbana. Stort på så många sätt. 
Det var en utbildning jag höll för kund. Jag visste inte riktigt hur många de var innan, men de var 120 pers och jag hade talarstol och en tolk. Haha, gick hur bra som helst. Jag måste fan stå framför folk oftare. Älskart.

Har känt mig ganska duktig den här veckan. Jag är bättre än vad jag trott.
På ganska mycket. 

I onsdags var det återbesök på KS med Charlie. Rutin bara. Vi tog beslutet att forsätta ett år med medicinen. Efter två år med medicin och anfallsfri, så kan vi fundera på att sluta. Har vi bestämt. 

Igår hade vi sommarfest med jobbet. Jättefint ställe och massor med skratt. Härligt ju. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0