Kyrklig och så.

Började dagen med en storstädning för att sen få se Molly sjunga i barnkören i en av kyrkorna här... Attans va fint. 



Min åsikt om svenska kyrkan och religion öh taget är ju att det är ett stort hyckleri, det är min åsikt men jag betalar ändå min kyrkoskatt för att de ju gör mycket bra för barn och behövande. Att se de där små dvärgarna sjunga i kyrkan gör ju vem som helst lite gråtig asså. Pluttar. 


Gudmorsan och farmor och farfar va oxå med på kyrkobesöket. Sen blev det adventsfika hos oss med gudfarsan och mormor och morfar A. 
Charlie hade innebandy så han och pappa slapp ☺️
Nu målar jag och Charlie naglarna. Sen blir det pizza hos grannen, lyx. 


Hej då rå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0