Lördag

Pigg, utvilad och liksom fräsch. 
En dag i fixandets tecken. Utomhus och inomhus.
Molly sov hos en kompis natten till idag och Charlie har haft en kompis här hela dagen. Första gången för honom faktiskt.
Nu ska jag snart börja med middagen. Med vatten till. Eller saft. 😇

Frukosten är det bästa på hela dagen asså. Älskar frulle.

Glad och egocentrisk åkte jag och hämtade paket på fm. 
Ett tillskott på parfymhyllan. Där är jag kräsen och väljer med riktig omsorg. Luktsinnet är mitt mest utvecklade sinne  skulle jag tro. Testar länge och brett. 

Mannen jobbade i trädgården och jag drack kaffe. Med havremjölk. 
Feeah och fröken M, ni som förstår, kolla vad fin han är! 🙏🏻
Jag menar nu alltså granen. 


Här är vårt lilla, lilla hus. Här ska vi bo tills barnen gått ut skolan. Ett gäng år till alltså. 


Kolla eken. En bjässe som säkert stått i flera hundra år. 
Fatta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0