Äventyr tydligen

Min prins asså. Vi åker tåg hem och han är exemplarisk. Finast i hela världen. Artig och en riktig gentleman. -mamma, ska jag bära din väska? -Mamma, vill du sitta vid fönstret?
Vi har en skitkärring mitt emot oss som suckar så fort Charlie pratar högre än att viska.
Så då for djävulen i mig. Den gör det när det gäller mina fina barn. Jag lutade mig fram, tittade omkring mig och sa till Charlie; Nä, hjärtat, jag ser inga poliser eller nånting, så det e konstigt hur man kan känna sig övervakad asså.
Sen kom konduktören och då frågade jag honom om det var en sk tyst vagn vi satt i. Nä, för tusan sa han. Då sa jag att hon mitt emot oss nog är felinformerad. Hon har tittat ut genom fönstret sen dess. 😂😂😂✌🏼️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0