Myshelg

Jamen ni vet. Skön helg liksom. 

Fredag kom jag hem med hämtmat. 
Mollys kompis skulle sova över och hon har tidigare försökt med det, men velat hem till slut. Det betyder att man är nykter såklart. ooom hon vill hem och hennes päron inte kan köra. Sånt vet man aldrig. 
Men hon sov kvar! Hon va asglad på morgonen å ba; jag klarade det, jippi. 
Hon sov kvar två nätter till å med. 

Igår var det ärenden på stan och bad för barnen och  en av de mysigaste sakerna jag vet. En snabbfika hos fröken M. 
Det går inte nämligen. ❤️
Fick med mig en väska hem som hennes händiga man köpt. Är fan i kär i väskjäveln. Bild kommer. Den e blyg. 

På kvällen firade vi fina bror som fyllde år.
Svägerskan bjöd som vanligt på riktigt god mat! Och mycket. Efterrätten var TDF. Tre lagers chokladsmörkrämshärligheter... Assåååå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0